48

Mjaha, då har det kommit. Varsel är lagt på jobbet.

Inte speciellt oväntat men det känns väl inte sådär jättekul.
48 stycken ska varslas, 4 månader har de lagt det till.
Men vi kommer inte att få reda på vilka som är inblandade, de ska väl vänta in i det sista med det antar jag.
Så man inte har någon chans att försöka hitta ett nytt jobb eller planera vart fan man ska tavägen.
Iofs så vet väl jag någorlunda vart man ska tavägen om man blir av med jobbet, när en dörr stängs så
brukar det oftast öppnas en ny dörr.

Så nej, världen går inte under, verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men precis som du säger Jens. Världen går inte under. Samma hände ju mig och jag styr ju kosan mot sthlm i april istället :P Ny vägar, nya äventyr! Det kommer bli bra, så bra för dig ska du se!

2009-03-02 @ 08:38:27
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Missjeni

Du kan alltid få komma och jobba åt mig som personlig städare och bo i badkaret. Det är grejjer det.

2009-03-05 @ 13:29:15
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0