Ollrajt!

Ja, smärtan är här idag. Den kryp på mig vid, 6-7 tiden imorse kanske, så jag beslöt mig för att sova så jag inte tänkte på det. Men sen när man vaknade igen så va den där och kramade en igen. Bah.

Ska ner och hämta min bil på verkstaden nu, jävla utsugare är vad de är.
- "Den delen du köpte passade inte, så du måste köpa en av oss.... mycket dyrare"

FAKK YOU!

Ville jag bara gapa åt honom, men jag måste ju ha bilen. Så istället för ett FAKK YOU så blev det ett: - Ok...

Jävla bilmekaniker... tror de är nått.

Nej nu ska jag inte va sån! Jag ska med glädje gå bort dit, betala, sen ta min fina bil och köra därifrån!

Kommentarer
Postat av: kaka

Nejmen stackare! :/ Jag tycker synd om dig. Hatar bilar.

2008-09-17 @ 17:05:39
URL: http://kookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0