Pssshht!

Ahh, öppna precis en energidryck.

Sitter och darrar här nu lite efter träningen, luktar lite suspekt.
Men fan va alla ska ha problem nu inför Fredag, André va ju tvungen att byta däck och härja med sin bil så vi kan ta oss upp. Sen nu så måste Robin upp och jobba klockan 06.00, tror ni han kommer bli lättpåverkad på kvällen sen eller?
Han kanske blir fullare än mig? Njae, nu  ska jag inte säga för mycket :)

För nu ska jag fan in i duschen, så man slipper sitta här och hålla andan.


Kommentarer
Postat av: Kaka

Äckligt med energidryck.

2008-09-25 @ 22:35:17
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Missjeni

Nämmen bloggar Jens, det var inte dåligt ;) Tack för helgen! Hoppas ni kom hem ordentligt :)

2008-09-28 @ 21:07:23
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, han bloggar inte... han bara låtsas.

2008-09-29 @ 19:00:05
Postat av: kaka

oj, glömde mitt namn >_<

2008-09-29 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0