Firmamiddag

Va och käkade med jobbet igår, de betalade, och naturligtvis så blir ju alltid någon fullare än den andre.

Jag käkade plankstek, den va sådär. Helt ok, men ändå bara sådär.

Eftersom det va en firmamiddag så visste man ju redan innan hur det skulle sluta..
Kenne skulle bli gubbsjuk över servitrisen.
Nisse skulle berömma hur jävla bra vårt skift är.
Håkan skulle snacka om sina utbyggnader på sitt hus
Och Jocke skulle bli för tok för full.

Allt slog in precis enligt hur jag förutsett kvällen, det enda jag inte visste va hur jag själv skulle bli.
Hur blev jag då? Joda, lite lagom salongsberusad och fin. Drack dock bara öl och en Flaming Sambocka, som jag naturligtvis lyckades bränna mig på.

Nu är dock frågan vad som ska hända idag?

Kommentarer
Postat av: Kookie

2008-09-16 @ 15:46:47
Postat av: kookie

jag glömde ju skriva ;P

jocke va rolig. du kan hälsa honom de.

2008-09-16 @ 15:48:13
Postat av: Erik

Jag gillar din skrivstil. Fortsätt såhär.

2008-09-16 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0