Ett svart popcorn

Igår va det en som kallade mig ett svart popcorn, jag fattar ingenting, gör ni?

Och på nått övernaturligt sätt så har min ena katt försvunnit.
Jag bor 6 våningar upp.
Jag har förhört alla som har gått in eller ut ur min lägenhet det senaste dygnet.
Skulle hon ha ramlat från ett fönster/balkongen så skulle hon ju troligen ligga på marken neranför.

Sist jag kommer ihåg jag såg henne va typ vid 16.30. Sen kommer jag fan inte ihåg att jag har dett henne?

Och ja, jag har vänt upp och ner på hela lägenheten utan resultat.

Jag förmodar det värsta... Att min andra katt, Max, har mördat, stycket henne och sedan spolat ner henne i toaletten.
Det blir korsförhör med den unge mannen senare idag.

Kommentarer
Postat av: kakan

Du är ett svart popcorn. en på miljonen eller vad kom vi fram till? ;)

2008-09-20 @ 16:44:56
URL: http://kookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0