Samhällsparasit

Ahh dryga gubbarna är på jobbet ibland.

Satt och fikade, så kommer den in en man (gubbe) som inte brukar fika med oss så ofta.
Så börjar han babbla en massa om nått som stod i tidning, om någon ungdom som gjort nått dumt eller vafan det nu va.

Och så börjar vi diskutera lite om saken ifråga, och så va det igång.

Han började hacka på allt som hade med ungdomar att göra, att vi bara satt vid datorn hela tiden, va spydiga och inte ville jobba. Och så tillslut när jag började tjaba emot så kallade han mig för samhällsparasit.

Ja ok, "dagens ungdom" kanske är lite vildare än förr, men vafan, samhällsparasit? Är det inte lite att ta i.
Tycker han kan försöka att anpassa sig lite istället, och inte dra alla ungdomar över samma kant.

Kolla mig liksom, jag är ju hur grym som helst.

Kommentarer
Postat av: kaka

jag saknar dig.

2008-10-04 @ 09:34:15
Postat av: kakan

nu tycker jag faktiskt att det är dags för dig att skriva ett inlägg.



Uppdatering!

Kom igen nu.



Puss

2008-10-09 @ 18:31:20
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Alltså Jens. Du är ju riktigt dålig på uppdatering här, det märker ju jag!

2008-10-10 @ 12:19:23
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Erik

...och där dog den bloggen.

2008-10-10 @ 12:58:04
Postat av: kakan

haha, jaaa.

Jens, fan va sämst du äääär. ibland ;)

2008-10-10 @ 22:11:37
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: kaka

uppdatering inom kort?! ;)

2008-10-12 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0