Förmiddag

Dessa JÄVLA förmiddagar. Jag är så trött, så trött. Det kan ju omöjligt vara sunt att gå upp 04.45 för att åka och jobba? När jag går med väldigt tunga steg mot min bil nere på parkering, och tittar upp på mitt hus så är det släckt överallt. Något fönster kanske har en lampa som lyser men man ser ingen som helst aktivitet inne i lägenheten.

Det regnar, det är blött, det är kallt. Det är fan ingenting som är bra med att gå upp så tidigt.

Sen när man väl kommit fram till bilen, öppnar dörren och stiger in. BLIXTER kallt. Och immigt. Man ser ingenting, nästan lättare att köra bilen med luktsinnet efter asfalten, om man nu hade kunnat köra en bil på det viset.

Nee nu ska jag sluta klaga, kände bara för att skriva av mig lite ilska över att jobba förmiddag :) Och imorrn är det dags igen. Pust stön flämt etc osv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, skönt att läsa att det finns andra som har det sämre än mig;D Jobba, jobba, joooobba jeeens!

2008-10-20 @ 08:34:04
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Missjeni

livet är inte rättvist alla gånger ;)

2008-10-20 @ 13:48:09
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0