Huuaaa

Ja ok, ska  väl försöka skriva ihop något så ni blir nöjda :P

Jo som sagt, galet har det varit den sista tiden.
Förra helgen så var ju Linda med följe här nere och hälsade på. Så på Fredagen var det jag som stod för festen. Blir väl hyffsat lyckat. Lite innan 22.00 så kom väktaren och knackade på, tjenna.

- Du sänker lite va?
- Ja, ok.

Sen gick han... Känns ju lite sådär att de skickar väktare på mig, en Fredag, innan 22? Fan, lite måste väl förfan grannarna tåla? Spelade ju inte direkt jättehögt heller. Så jävla kass. Så om jag nu får en nota på detta tycker jag fan att det är grannarna som ska betala, det är ju dom som "beställer" väktaren?

Hur som helst, sen blev det Lördag. Eftersom Robin, numera kallad den veke hade ju lyckats göra sig illa, så han kunde ju inte ha fest, så det fick bli hos Johan istället. Men det blev lyckat det med, hurrade för födelsedagsbarnet som fick en flaska sprit av mig, och en otroligt vacker hatt av Roger.

Ja det va en rolig helg på alla sätt och vis, lyckat lyckat!

Och sen så stannade Linda kvar hos mig tills på igår, mat mys och en del annat blev det. Synd att inte alltid kan va så trevligt, för nu sitter man här själv igen, saknar saknar. SAKNAR

Så mina vänner, nu har jag bloggat, NÖJDA?! :D Skriver lite till sen innan jag åker till jobbet.

För övrigt så måste jag klippa mig, det är akut nu.


Kommentarer
Postat av: kaka

Söt du.

Får se om du håller de du skriver om en blogg till innan wörk.

2008-11-01 @ 12:48:50
URL: http://kookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0