Sista Natten

Jaha, sista natten att jobba sen nu har jag fyra långa dryga, förmodat tråkiga fridagar. Finns inte allt för mycket att göra när man är ledig mitt i veckan.

Vad fan ska man hitta på då? Får väl först och främst bli till att städa lite, träna varje dag nu för det har varit dåligt med tränandet den senaste tiden. Bara en massa alkoholande, inge bra det.

20.55... Baaaah jag orkar inte, jag har fan ingen lust alls att åka bort till jobbet idag. Och absolut inte nu när det inte finns så mycket att göra. Sitter ju i fikarummet typ 60% av skiftet och bara glor ibland känns det som. Förvisso är det ju som sagt rätt kul att lyssan och prata med arbetskamraterna.

Som ett exempel från förra julen när vi skulle få julklappar. Så skojjade vi med en som heter Uno som är lite speciell.

- Hej Uno, vilket julklapp ska du ta i år?
- Ja jödu, jag vet inte riktigt än jödu, det finns ju lite att välja på jödu.
- Du ska inte ta de Självrunkade japanska långkalsongerna då?
- Ja jödu, dom hittar på så mycket saker nuförtiden jödu

Han förstod inte att det va ett skämt, då är det fan illa.

Kommentarer
Postat av: Missjeni

Haha han verkar ha humor den killen ;D Har du tråkigt får du gärna komma upp till Sundsvall och städa min lägenhet. Helt gratis.

2008-11-03 @ 23:20:20
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: kaka

Maybe... if my heart stop beating it won't hurt this much.

Fan, jag saknar dig! Nu ska jag jobba. Puss

2008-11-04 @ 07:13:08
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klockren idé från min siss där. Min lägenhet behöver också städas! Och du hade ingenting att göra sa du? hint, hint

2008-11-04 @ 08:52:25
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Kaka

Om det är någon han ska komma till så är det mig - det förstår ni va flickor?!

2008-11-04 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0