Seg

Ibland är det bara tråkigt att vara ledig.

Man gnäller när man är på jobbet, bah jag vill va ledig.
Och när man väl är ledig, då har man tråkigt.

Ne ok tråkigt riktigt har jag väl inte haft, har fått en del tvätt och så gjort.
Och imorrn blir det väl lite mer. Ska ner till min vice värd och säga till han att han kan ta sin räkning och stoppa upp den där solen inte lyser. Ne det ska jag väl inte men jag ska försöka få förklarat varför den är så hög osv. Gnälla som satan.

Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen, men det blir iaf träning på kvällen som vanligt. Robin kommer ju hem och då ska det tränas.

Och jag saknar L, mycket. Faen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0