Över stock och...

Över stock och.. ännu mera stock.

Har precis kommit hem från mitt extrajobb i Karlshamns hamn. Hmm Karlshamns hamn, kan man då skriva
Karls hamn?

Hur som haver, va faktiskt ganska trevligt jobb denna gång. Kroka i krokar i stålvajrar. Vänta tills kranen lyft upp paketen med stockar, vänta på att killen på kajen ska kroka av, vänta lite till och peka på vilka paket som ska lyfta näst.

Sådär har jag väl gjort ett par gånger idag. Thats it. Hur gött som helst.
Förrutom alla jävla djur som finns där. Ett lastrum på båten är väl kanske, uhm 20x20 och sen 30m djupt. Det flockas en hel del spindlar och insekter i all trä. Inga små minispindlar är det inte heller, modell större. Mysigt.
Sen längst ner på botten så springer det omkring råttor. Ännu mysigare. 

Imorgon är det bara på att igen. 14-22. Idag jobbade jag 17-01, lite segt. 
Men måste jobba ihop lite pengar så jag kan åka på utflykt lite oftare, typ, Västerås. Det bor nämnligen en mycket fin flicka där, min flicka :)

Nej fan, godnatt!



Såhär ser det ut, man kan nog bygga ett hus eller två med den veden.

Kommentarer
Postat av: kaka

mera utflykter till västerås tack!

2008-11-26 @ 18:15:57
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Missjeni

Hälsa spindlarna från mig :P

2008-11-26 @ 19:04:06
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Jessica

Karls hamn var lite roligt men... EEEEEEEEUUUUW! Råttor??? SPINDLAR!?!?!? :O Jag hade dött.

2008-11-28 @ 07:34:48
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0