Mitt i natten

Mitt i natten är det fan nu, borde ju sovit för ett tag sen. Men jag har lite problem med att vända tillbaka dygnen efter att man har jobbat natt. Sov ju till drygt halv tre igår så.

Har suttit och kollat på 5ans valvaka med Filip och Fredrik.
Det har väl inte varit kanon kul, saker och ting fungerade ju inte riktigt som det ska och de har väl inte haft så mycket erfarenhet innan av att sitta i direktsändning precis.

Har sprungit mellan kylen och soffan ett par gånger, alltid med samma resultat.
Ne, det fanns inget gott där denna gången heller.
Måste fan åka och handla lite imorrn, eller gå ska jag fan göra. Peugoten får man ju snart putta fram så får väl försöka köra lite mindre med den nu.
Javisst fan, skulle ju bokat besiktningstid till den idag, blaaa jag är rätt kass på såntdär med att boka.

Nej nu blir det fan sängen, känner mig lite nansig nu iaf. Det kan väl va värt ett försök att sova.
Annars  får jag väl gå upp och skriva trams här igen.


Kommentarer
Postat av: kaka

nansig? hihi, vilket gulligt ord. Never heard.

så din stora plan för dagen är handla - gå och handla till och med. Yay!Jag måste skynda mig till jobbet nu. jag är sååå seg. Voff!

2008-11-05 @ 07:26:51
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va, var inte valvakan bra? Jag ville seee, men jag sov och såg sista minuterna imorse ;D

2008-11-05 @ 07:32:30
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Missjeni

Själv sov man som ett litet barn vid den där tiden :P Hoppas du fick lite sömn. Haha känner igen det där med kylskåpet, påminde mig om att jag med behöver handla.

2008-11-05 @ 09:40:28
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0