Herregud

OK, idag är jag fan ARG.

Hur i hela helvetet kan man få en bot, lyssna nu, eller läs nu menar jag, på... jag vill inte skriva det.. det är så sjukt. 
Ja, ok jag skriver det bara då, 

2500 kr.... 

TVÅTUSENFEMHUNDRA KRONOR 

För att en väktare, ska komma upp, 6 trappor, gå fram till min dörr, plinga på, jag öppnar, han säger till mig att sänka, jag säger ok, sen åker han. Detta 22.04 en Fredagkväll.

För mig är det obegripligt att man kan ta en sån summa för det. Hade ju varit en annan sak om de hade fått klaga om och om igen, men jag sänkte ju direkt efter det. Jag funderar på att skriva ett brev och sätta upp längst ner och fråga va det är för ynkryg som inte vågar komma och knacka på, och fråga om jag kan sänka lite för det stör. Istället för att bussa G4S på mig.

Fyfan, ge mig en stor grogg nu tack.

Imorrn blir det till att ringa runt både till Riksbyggen, som jag bor med, och G4S och fråga varför det blev en sånt extremt belopp.


Kommentarer
Postat av: Missjeni

Hoppsan. Jag lider med dig Jens, verkligen. Ouch. Men jag hejjar på dig!

2008-11-04 @ 20:33:38
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Jessica

BAH! 2500 kr?? Seriöst! Du borde söka upp den där grannen som klagade och trycka upp boten i ansiktet på honom/henne!

2008-11-05 @ 07:31:43
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Emil

Ääähhh fyfan vad surt!. Skumt att dom har sådana summor:/

2008-11-30 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0