Ett glas vin

Jopps, jag sitter och dricker ett glas vitt.

Robertson Chardonnay

Det är rätt skönt faktiskt när man kommit hem från jobbet. Ta ett glas vin. Vitt.
Avkoppling på hög nivå när man sitter här, musik i högtarlarna och Max ligger uppe på skärmen.
Man sitter lite för sig själv och tänkter på en massa saker.
Det känns lite som att jag kan bearbeta mina bekymmer och tankar lite bättre när jag tar mig ett glasvin i lugn och ro. Det är mycket snurrar i mitt lilla huvud just nu. Bland annat hur jag ska lösa min egna lilla ekonomiska kris (snälla köp mitt ps2!). 

Ja det är inte lätta tider just nu.
Men det är fan bara att kämpa på så löser det sig så småningom, på ett eller annat sätt. 

Ja, ett glas vin kan göra gott ibland. 

Kommentarer
Postat av: Missjeni

Åh, nu blev jag sugen på ett glas vitt vin......

2008-11-12 @ 09:29:11
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0