Whooopa!

Då bär det snart av till kallare väder. Västerås imorrnbitti klockan 06.30.
Kör direkt från jobbet, så kan bli lite panikartat där känner jag. Särskilt om det är halt ute och man inte kan köra så snabbt. Men jag har ju lyckats att hinna med tåg i sista sekunden förr så. Det kommer gå bra ska ni se.

Men först idag så ska jag på utbildning på jobbet 14.00 - 18.00.
Sen ska jag på middag hos Nisse. Brunabönor och grisknorr ska det bli serverat enligt han. Hmm.
22.00 - 06.00 jobbar jag. Kommer bli en hård dag/natt/morgon/förmiddag.

Sova på tåg är inte min specialite precis, men det får gå.


Kommentarer
Postat av: Missjeni

tåg är skit :P Men kul att ses igen, feeeest ikväll :D

2008-12-13 @ 16:49:36
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0