Kämpigt

Nu va det ett tag sen man skrev här, så får väl skriva ett par rader.

Julafton, juldagen och annandagen avklarad.
Har väl blivit en del alkohol under denna tiden, men det kanske inte är så konstigt. Är ju bara jul en gång om året så.
Sen så är det bara nyår kvar sen kan man börja varva ner med ölen igen.

Va ute en liten sväng idag också. Lagade mat hemma hos Sandin innan förfesten, blev thaiwook ala jensrobin. Snuskigt gott.

Sen så smart som man är hade jag glömt bort att jag skulle jobba imorgon (idag, snart). Vilket resulterade i att inte fick dricka så mycket. Vilket jag också klarade! 4 öl blev det, och jag är hemma tidigt. Bra jens.

Just nu så mår jag inte alls bra. Hela denna dagen varit sämst. Det är så mycket som bubblar i mig just nu, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men kämpigt är det. Idag fick jag för första gången prata ut någorlunda, det kändes skönt. Äntligen någon man kunde prata lite med. Det här med val är inte min grejj. Verkligen inte. Särskilt när det är så stora saker man måste välja mellan. Jag kan inte greppa om det riktigt känner jag.

Men sånt är livet, ibland måste man konfrontera sig själv lite, det suger.


Jag och Robin sov i Daniels trappuppgång... igen


Och jag va ganska nykter.. uhm


Kommentarer
Postat av: Missjeni

Skönt att du har någon du kan prata med iaf, ibland hjälper bara det :)



Haha, den där sovplatsen ser skön ut, var det verkligen bara 4 öl du fick i dig? :P Snart blire party till tusen :D

2008-12-28 @ 11:02:43
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: kaka

Snygg rumpa min snygging. 2 dagar kvar! kämpa

2008-12-28 @ 11:25:02
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är viktigt att prata ut jens, och inte sitta och hålla allt jobbiga inom sig. Så jag är glad att du fick den chansen nu med någon som vet vad han snackar om =) Härliga kort också! Kanske blir trappuppgången för er på nyårsnatten med? Det gäller att paxa sovplatsen först nu när vi blir så många, haha ;D

2008-12-29 @ 16:29:54
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0