Max

Min katt, min kära katt Max. Han är störd, han har precis lärt sig att öppna luckorna i köket.
Förmodligen någon natt/dag framöver kommer han komma in bland glasen, och förmodat lyckas riva ner något. Visst, han är katt och smidig, men vetifan om han är så smidig.

Dessutom lyckades han öppna min byrå, putta ut lådan, för att sedan gå och lägga sig och sova där. Störd han är.



Hade tänkt att vända lite dygn nu, känner mig rätt seg men ska försöka sitta uppe en stund, dra en film eller nått.
Jobbar bara en natt nu, sen är det fan helg! Här ska det supas, oh ja. Kommer bli as kalas! Och denna gången ska jag fan dricka öl snabbare än Kaka, i will have my revenge! Mohahah

Robin fyller ju år på Lördag med så man får väl kasta upp plånboken och köpa nått åt han. Blir väl som vanligt nått tråkigt som en flaska sprit eller dylikt. Funderar skarpt på att köpa ett par strumpor till han eller nått sånt. Eller ett presentkort på Lindex, hade vart rätt kul. Robin i fina string hade fan vart nått.

Kommentarer
Postat av: Missjeni

vilken hårding till katt du har :P

2008-10-22 @ 23:29:30
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: kaka

fnaaaaaaaaaaask!

jag saknar han. lite.

dig saknar jag. mycket.

2008-11-09 @ 15:44:32
URL: http://kookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0